Išskirtinė kavos aparato aptarnavimo programa - Kavos Draugas
saeco-premium

Išskirtinė kavos aparato aptarnavimo programa

Ieva Poniškaitytė
Už gerą kavą namie
#gera kava namie #Kavos aparatas #saeco premium

Dažnai įsigijus naują kavos aparatą kyla klausimas, kaip tinkamai juo naudotis namuose. Būtent todėl siūlome tapti „Saeco Premium Service“ programos nariu. Įsigijus Saeco kavos aparatą teliks užsiregistruoti į programą ir mėgautis jos suteikiamais privalumais NEMOKAMAI.

Kas yra „Saeco Premium Service“ ir ką ji siūlo?

Trumpai tariant, tai – kavos aparatų aptarnavimo programa, kuri užtikrins nepriekaištingą kavos aparato veiklą tavo namuose.

Specialistas ne tik paruoš kavos aparatą naudojimui, bet taip pat ir apmokys, kaip paruošti kokybiškos kavos puodelį, išgaunant geriausią aromatą, lyg ji būtų paruošta profesionalaus baristos. Specialisto apsilankymo metu būsite išmokyti, kaip tinkamai atlikti kavos aparato priežiūros funkcijas, bei būsite užtikrinti, kad kaskart iškilus klausimams galėsite susisiekti su jūsų asmeniniu konsultantu. Jeigu kavos aparatas sugestų, programos dalyviai remonto laikotarpiu galės mėgautis tokia pat gera kava, kurią paruoš pakaitinis kavos aparatas.

Kad kiekvienas kavos puodelis būtų išties išskirtinis, tapus programos dalyviu, gausite ir dovanų: kavos aparato priežiūros priemonių rinkinį ir kavos pupeles!

premium-service

Kaip tapti programos dalyviu?

Tapti „Saeco Premium Service“ dalyviu yra išties paprasta. Per 30 dienų nuo kavos aparato pirkimo datos, užregistruokite jį „My Philips“ sistemoje ir laukite, kol su jumis susisieks organizatoriai ir suderins jums patogų laiką kavos aparato apmokymui.

Programoje gali dalyvauti visi, įsigiję SAECO kavos aparatus su VIP ikonėle, nurodyta mūsų elektroninėje parduotuvėje.

Viskas, ką reikia žinoti

Svarbiausia atsiminti tik kelis žingsnius, o svarbiausias jų – registracijos formą, kurią rasite „MyPhilips“ interneto svetainėje. Nuoroda: www.philips.lt/SaecoPremiumService.

Po sėkmingos registracijos organizatoriaus atstovas susisieks su Jumis per 5 darbo dienas. Taip pat kiekvienas programos dalyvis gaus asmeninį konsultantą, kurio paslaugomis galės naudotis darbo dienomis nuo 9.00 – 16.00 val.

Pakaitinis kavos aparatas bus pristatytas Jums į namus visam remonto laikotarpiui.

Visos šios paslaugos galioja kavos aparato 2 metų standartinės garantijos metu.

Kilus klausimams, visuomet galite kreiptis į Kavos Draugus, kurie ne tik pagelbės, bet ir pavaišins gardžia kava!