SAVAITĖS PASIŪLYMAS

Pagalba klientams

Kur pristatyti kavos aparatą taisymui?

Kavos aparatus remontui priimame savo parduotuvėse Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje arba per kurjerį, už kurio paslaugas Jums mokėti nereikės.

Ar šis atsakymas naudingas? 16 1

Kiek laiko trunka remontas/garantinis taisymas Kavos Draugo Servise?

Pašalinti gedimus įprastai trunka nuo 2 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos. Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas iki 45 dienų.

Ar šis atsakymas naudingas? 1 14

Kokių tipų kavos aparatai yra taisomi Kavos Draugo Servise?

Priežiūros darbai vykdomi visiems kavos aparatams – tiek automatiniams, tiek pusiau automatiniams, tiek kapsuliniams.

Ar šis atsakymas naudingas? 0 0

Ar visų prekių ženklų modeliai taisomi?

Taip. Atliekamas visų prekės ženklų kavos aparatų remontas, diagnostika, programavimas ir valymas.

Ar šis atsakymas naudingas? 2 0

Kam taikoma pratęsta prekės garantija?

Pratęsta garantija galioja tik privatiems asmenims. Juridiniai asmenys yra maloniai kviečiami susisiekti su mumis ir aptarti sąlygas individualiai.

Ar šis atsakymas naudingas? 0 0

Kokiais atvejais galioja pratęsta garantija?

Pratęsta garantija yra lygiavertė teisinei (gamyklinei) garantijai. Ji apibrėžia visus technikos gedimus, kurie atsirado dėl gamyklinio broko. Pratęsta garantija nėra taikoma dėl mechaninių pažeidimų atsiradusiems gedimams ar natūraliam savalaikiam nusidėvėjimui. Aparatai su pratęsta garantija turi pirmumą atliekant diagnostiką ir šalinant gedimus.

Ar šis atsakymas naudingas? 0 0

Kokia yra pratęstos garantijos paslaugos kaina?

Pratęstos garantijos paslaugos kaina papildomiems dviems metams yra 10%, skaičiuojama nuo reguliarios aparato pardavimo kainos. Mažiausias pratęstos garantijos paslaugos mokestis yra 50 EUR. T.y. jeigu aparato kaina yra 600 EUR, tai pratęstos garantijos kaina šiam aparatui yra 60 EUR. Tuo atveju, jei prekės kaina yra 449 EUR, pratęsta garantija bus apmokestinta 50 EUR suma.

Ar šis atsakymas naudingas? 1 0

Kaip įsigyti ilgesnį garantinio aptarnavimo sertifikatą?

Pasirinkus norimą kavos aparatą ir įdėjus jį į krepšelį prieš spaudžiant ‘Tęsti’ po gaminiu pažymėkite varnele, jog sutinkate pratęsti garantinį periodą už nurodytą sumą. Tai pat, pratęstos garantijos paslaugą galite įsigyti pirkdami mūsų salonuose (Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje), užsisakant prekes el. paštu ir telefonu.

Ar šis atsakymas naudingas? 0 0

Ar suteikiama garantija pas Jus įsigytoms prekėms?

Taip. Profesionaliems kavos aparatams suteikiama 1 metų garantija, o visiems kitiems – 2 metų garantija. Taip pat, įsigyjant kavos aparatus, galite įsigyti ir ilgesnio garantinio aptarnavimo paslaugų sertifikatą (nuo 1 iki 5 papildomų metų).

  • Jeigu Jūsų kavos aparato garantiniu aptarnavimu rūpinasi Kavos Draugas, galite užpildyti garantinio aptarnavimo formą čia.
Ar šis atsakymas naudingas? 2 0

Kur kreiptis, jeigu reikalingas garantinis remontas?

Susiekite su Kavos Draugo klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 699 44844 arba el.paštu [email protected] ir mes patarsime ką daryti garantinio aptarnavimo atveju.

Svarbu: ne visi garantiniai atvejai yra taisomi Kavos Draugo servise. Jei turite prekes iš pateiktų bendrovių sąrašo, rekomenduojame susisiekti su tos bendrovės sertifikuotu garantiniu aptarnavimu tiesiogiai: Philips/Saeco, DeLonghi, Dolce Gusto, Melitta, Saeco Senseo – registruoti gedimą help.lt arba telefonu 8 700 555 95.

Siemens, Bosch, Krups – telefonu 8 700 55655

Lelit, Rocket, Miele, Nivona, Sage – prekės ženklais rūpinasi Kavos Draugo Servisas.

  • Jeigu Jūsų kavos aparato garantiniu aptarnavimu rūpinasi Kavos Draugas, galite užpildyti garantinio aptarnavimo formą čia.
Ar šis atsakymas naudingas? 7 9

Neradote atsakymo? Susisiekite

Parašykite konsultantui

Darbo dienomis nuo 9:00 iki 18:00 atsakome iškart

Paskambinkite mums

Darbo dienomis nuo 9:00 iki 18:00 atsakome iškart +370 699 44844