2 už 1 kainą 
2 už 1 kainą 
Advento kalendoriai – čiupk greičiau, kol dar liko! Ieškok čia.

Pagalba klientams

Siuntos pristatymas nesėkmingas. Ką turėčiau daryti?

Jei pristatymo bandymas/ai buvo nesėkmingas/i, rekomenduojame susisiekti su pristatymo tarnyba ir susitarti dėl tikslaus siuntos atvežimo laiko. Retu atveju, jeigu nepavyksta susitarti su kurjeriu, susisiekite su mumis el. Paštu  [email protected] arba telefonu +370 699 44844.

Svarbu: jei užsakymas nepristatomas per tam tikrą laiką, siuntų tarnybos grąžins ją atgal į sandėlį. Tokiu atveju, siuntą bus galima pakartotinai išsiųsti, kai tik užsakymas bus saugiai grąžintas į sandėlį.

Ar šis atsakymas naudingas? 0 0

Gavau sugadintą prekę. Ką daryti?

Atidžiai apžiūrėkite užsakymą (transportavimo dėžę/prekes) vos tik užsakymas pasieks Jus. Jei gabenimo metu bet kuris iš Jūsų užsakytų gaminių buvo pažeistas, prašome pranešti vežėjui apie padarytą žalą per 14 dienų. Taip pat, per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos apie transporto žalą informuokite ir Kavos Draugą. Tai galite padaryti susisiekę su mumis adresu el.paštu  [email protected] arba telefonu +370 699 44844 per 14 dienų nuo gavimo dienos.

Ar šis atsakymas naudingas? 1 0

Gavau ne tą prekę/prekes. Ką daryti?

Gavus prekes rekomenduojame jas palyginti su užsakytų prekių krepšeliu mūsų svetainėje. Jei manote, kad gavote ne tą prekę arba jūsų užsakyme trūksta prekių, susisiekite su mumis el. Paštu  [email protected] arba telefonu +370 699 44844 per 14 dienų nuo gavimo dienos.

Ar šis atsakymas naudingas? 0 0

Kaip elgtis negavus užsakymo per nurodytą laiką?

Kai Jūsų užsakymas bus apdorotas ir išsiųstas, gausite el.laišką su siuntos stebėjimo informacija. Jei negavote el.laiško, būtinai patikrinkite ir ‘šlamšto’ aplanką savo el. pašto dėžutėje. Jei negavote savo stebėjimo numerio, susisiekite su mumis adresu [email protected] arba telefonu +370 699 44844 ir mes pateiksime išsamią užsakymo informaciją.

Ar šis atsakymas naudingas? 1 0

Pristatymas COVID-19 pandemijos metu

Mes ir toliau siunčiame užsakymus klientams kaip įmanoma greičiau. Tačiau, dėl dabartinės pasaulinės COVID-19 situacijos, su kuria susiduriame, pristatymo laikas gali būti pratęstas.

Nors dauguma užsakymų vis dar išsiunčiami laiku, užsakymams išsiųsti gali prireikti iki 3–5 papildomų darbo dienų.

Iš anksto dėkojame – ne tik už ištikimybę kavos draugui, bet ir už kantrybę!

Ar šis atsakymas naudingas? 1 0

Kur galite pristatyti užsakymus?

Užsakymus pristatome visoje Lietuvoje. Dėl pristatymo į užsienio šalis,susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el.paštu [email protected] arba telefonu +370 699 44844.

Ar šis atsakymas naudingas? 0 3

Kas pristatinėja prekes?

Venipak, Omniva bei DPD kurjerių komandos rūpinasi, kad užsakymas jus pasiektų sklandžiai ir saugiai.
Užsakant prekes, galima rinktis pristatymą į namus su Venipak kurjerių tarnyba arba pristatymą į Jums tinkantį DPD arba Omniva paštomatą.

Prieš kiekvieną pristatymą, kurjerių tarnyba Jus informuos apie atvykstantį siuntinį.

Ar šis atsakymas naudingas? 6 0

Kur yra Kavos Draugo parduotuvės?

Mūsų parduotuvių adresus rasite kontaktų skiltyje: www.kavosdraugas.lt/kontaktai

Ar šis atsakymas naudingas? 0 6

Ar galima sekti siuntą?

Taip! Siuntos sekimo numeris išsiunčiamas į Jūsų el.paštą siuntai iškeliavus iš sandėlio. Jeigu pasirinkote prekių atsiėmimą parduotuvėje apie užsakymą Jus informuosime žinute arba skambučiu.

Ar šis atsakymas naudingas? 0 0

Per kiek laiko mano užsakymas bus pristatytas?

Pasirinktos prekės yra supakuojamos ir išsiunčiamos per 1-5 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo. Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo metodo. Siuntos sekimo numeris pateikiamas siuntai išvažiavus iš mūsų sandėlio.

Svarbu – užsakymai pateikti iki 16 valandos yra išsiunčiami kitą darbo dieną.

Ar šis atsakymas naudingas? 4 10

Kokie galimi siuntimo būdai ir trukmė?

  • Siuntos į Omnivą paštomatus pristatomos per 1-4 d.d.
  • Siuntos į DPD paštomatus pristatomos per 1-4 d.d.
  • Siuntos kurjerių tarnybos pagalba į namus pristatomos per 1-3 d.d.
  • Prekes galite atsiimti ir už jas sumokėti atsiėmimo metu bet kurioje Kavos Draugas parduotuvėje tą pačią dieną. Ši sąlyga galioja tik tada, jei pasirinktoje parduotuvėje norimų produktų likutis yra pakankamas. Apie produktų likučius galite sužinoti paskambinę kontaktiniu parduotuvės telefonu. Užsakytas prekes galima atsiimti per 2 savaites.

Dėl užsakymo atsiėmimo ar perdavimo kurjeriui informuosime el. paštu ar telefonu.

Ar šis atsakymas naudingas? 4 0

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Jei pirkinių krepšelio suma yra didesnė nei 39€:

  • Pristatymas į namus ar darbovietę Lietuvoje yra nemokamas, išskyrus Kuršių Neriją (pristatymas į namus – 20€).
  • Pristatymas į Omniva paštomatą Lietuvoje, taip pat ir Kuršių Nerijoje, nemokamas.
  • Pristatymas į Smartpost paštomatą Lietuvoje yra nemokamas.
  • Pristatymas į DPD paštomatą Lietuvoje yra nemokamas.

Jei pirkinių krepšelio suma mažesnė nei 39€:

  • Omniva – 1.99€
  • Venipak – 3.49€ (Kuršių Nerija – 20€)
  • Smartpost – 1.99€
  • DPD – 1.99€
Ar šis atsakymas naudingas? 35 8

Neradote atsakymo? Susisiekite

Parašykite konsultantui

Darbo dienomis nuo 9:00 iki 18:00 atsakome iškart

Paskambinkite mums

Darbo dienomis nuo 9:00 iki 18:00 atsakome iškart +370 699 44844